tisdag 2 november 2010

Internet Halleluja!!!!

Shit pommes frites. Jag tror aldrig jag har varit så glad för en Internetuppkoppling i hela mitt liv. Alltså, som frilansande copywriter är det omöjligt utan Internet. Allt jag gör har med Internet att göra. Research, inspiration, korrespondens med kollegor och kunder ... you name it.

Och i förra veckan knipsade vår elektriker av en slapp och vips hade vi ingen Internetuppkoppling längre. PANIK!!!! Och eftersom jag har ett mossigt system i min dator funkar det inte att surfa med iphonen. Morr!!!! Men nu har jag skaffat mig ett mobilt bredband från 3! Jiiiihooo.

Det betyder att jag äntligen kan blogga om allt som jag tänkt på under veckan:
1. Killen som samlat på navelludd i 50 år och Vikings (vår son) underbara kommentar till det
2. Att Liseberg och Lek-och Buslandet får akta sig nu när de får konkurrens av Hemköp
3. Om Junis rum som snart är färdigt och hennes underbara tapeter från Pip
4. Och sist men inte minst om vardagslogistiken hos en trebarnsfamilj - it's insane!

Men först måste jag jobba lite. Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar