tisdag 23 november 2010

CG och La Camilla

Jag kom just att tänka på att jag ännu inte kommenterat Kungen och hans köningsluder (tyska tidningarnas beskrivning av La Camilla). Om sanningen ska fram så har jag inte brytt mig om det hela så mycket. Mitt liv går liksom vidare.

MEN ... det är lite kul att i april (2010) skrevs det i äckelkvällspressen att "en otrohetsaffär kan stärka monarkin" - då syftade man naturligtvis på sviiiinet Jonas. Kungen rasade och Madeleine tog av sig ringen i vrede.

Och så kallar man Camilla Henemark för en hycklare ... intressant. Hur sorglig den än är så har i alla fall "glamourdrottningen" Camilla gjort en sjuhelsikes comeback in i rampljuset. Från att ha varit en missbrukande, hemlös och arbetslös partyprinsessa till skandalomsusad otrohetsdrottning med hela svenska folket. Via "Celeberity Rehab", icke att förglömma. Yeaah!

Äh, jag vet inte vad jag vill säga med det här. Det känns bara fult, falskt och förnedrande. Och jag är inte ett dugg avundsjuk på någon av de inblandade.

Jag hoppas - på riktigt - att CG och Silvia löser det hela och att Camilla hittar sig själv och kan fortsätta vara den hon är, fast inte på bekostnad av varken sig själv eller andra.

Over and out. Och så pratar vi aldrig mer om det här. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar