onsdag 17 november 2010

Kokosbollar och lite annat barnsligt bus

Idag kunde inte Juni få ta med sig en kompis hem, som jag hade lovat. Därför blev det kompensationskokosbollar istället:


Och sen - jag vet att det är überbarnsligt - men jag kunde bara inte låta bli att skoja lite med T-mas:



Om du tycker att det här var "lite väääl ..." vill jag passa på att berätta om en annan gång när jag sa till Viking att lägga lite kokosbollsgeggamojja i kallingarna och gå till pappa T och säga: "Pappa, jag har bajsat på mig!" och sen smaka lite på den goda smeten. Gissa om T-mas flippade ut! (Och gissa om jag stod och gapflabbade i köket.) Everybody loves kiss och bajs, eller?

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Har ni katt? Då kan du göra som min brorsa och lägga en korv i någons sko och sen smaka på fyndet när skons ägare kommer och klagar. Brorsans kompis hördes aldrig mer av så välj ditt offer ;)

    SvaraRadera