måndag 8 februari 2010

I rest my case (och kräks lite i munnen)

Till alla er som ännu inte förstått varför man bör anlita en reklambyrå, eller åtminstone hitta en frilansare eller två, för att få hjälp med marknadsföringen: Kolla in den här sajten, kolla in snubben, kolla in layouten, kolla in texterna, men framför allt - kolla in reklamfilmen!

Och när du har skrattat färdigt (och/eller övervunnit tvångstankarna om att köra in en gaffel i ögat) fråga dig själv: Skulle jag någonsin vilja släppa in den där människan i mitt hem? Eller på mitt företag?

Som sagt, I rest my case.

2 kommentarer:

  1. Var fasen hittade du den där snubben? Hans så kallade hemsida fick hela min dator att tokhänga sig - bokstavligt! Tänk att en person på en bild kan framkalla så starka äckelkänslor, hos både mig och min dator...ööööörk

    SvaraRadera
  2. Min mage, sluta, jag måste få luft!...frust...

    SvaraRadera