onsdag 26 maj 2010

Så här ser ett tvättäkta Sex in the city- fan ut 2010 ... HJÄLP!!!

T-mas skickade mig den här länken idag: http://www.tv4play.se/noje_och_humor/forkvall?videoId=1.1651483 OBS! Kolla på egen risk! Det kan hända att du blir rädd, riktigt rädd.

Själv skrev jag så här tillbaka till T-mas:
Äh, fyyyy fan. Jag klarade inte ens av 30 sekunder. Jag var tvungen att stänga av!!! Det där var ... jag vet inte. Fyyy faaaaan! Och hjälp. Och äckliga mamman som satt där och log. Skämskudde och skamsköljningar och kräks i munnen på samma gång.

5 kommentarer:

  1. ja men skojaru? man vill bara se till att ungen får känna hur det är att få skrapsår på knäna, springa barfota i daggvått gräs, kanske slåss en smula och få smutsfläckar som inte går bort på jackmuddarna. mamman borde ju bara låsas in. (botoxkossa, btw. förlåt)

    SvaraRadera
  2. Seriöst!?!!? Kan man anmäla en sån morsa???

    SvaraRadera
  3. Jag säger detsamma. HJÄLP! Stackars unge i framtiden. BB

    SvaraRadera
  4. Fy fy fy.....uuääääärrk! Hemskt!

    SvaraRadera
  5. men.. öh..
    tror vi skulle vart bästisar om jag vart barn, påminner mycket om mig, hur jag var.. lilltjejen...

    eller.. näääää!!!


    hahaha..
    idioti, vilken brutalus värld vissa lever i.. yta yta yta..
    och noll innehåll..
    .. synd!

    SvaraRadera