onsdag 12 maj 2010

Semester, studsmatta eller en ...

Under frukosten:
Viking: "Idag är det min tur att ta med mig en kompis hem"
Juni: "Jag vill också!!!!!"
Fia: "Fast nu turas vi om. Det vet ni ju."
Thomas: "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"
Fia: "Jo, det gör man fanimej"
Thomas: "Öpp, vad hörde jag? Vi får göra något åt svärandet. Stoppa pengar i en burk eller nåt"
Fia:"Eller så får man hoppa i studsmattan varje gång man svär"
Thomas: "Nä, då kommer ju barnen vara i studsmattan jämt"
Fia:" Okej, vi lägger pengar i en burk"
Thomas: "Vad ska vi köpa för pengarna?"
Fia: "Semester"
Juni: "Jaaaaaa!"
Viking:"Woah, då ska jag svära jämt! Fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan!!!!"
Fia: Okej, okej, inte semester. Vi köper en tortyrborg!"

1 kommentar:

  1. hahaha precis, hade det ock, vi hade svårt att bestämma vart pengarna skulle gå, fick ju inte vara skojs.
    blidde parkeringsdineros, skittrist!

    hihi

    krama J

    SvaraRadera