måndag 9 januari 2012

Trettondagsballuns 2012



I helgen var jag på Trettondagsballuns på Quality Hotel i Vänersborg. Arvingarna spelade ... Suuug på den!

Jag och L sov i alla fall över på hotellet för en billig penning. Apgött att bara kunna smita upp på rummet. Såg så himla mycket fram emot hotellfrukosten, men dagen efter är man ju inte alltid så pigg på att varken äta eller gå upp. (Det blev ju en hel del vin och drinkar för min del och massor med dans – både med och utan skor.) Vi lyckades dock vingla oss ner till frukosten, men det blev inte mycket mölande ... och sen raskt upp till de sköna sängarna en stund till.

Vi hade lite förfest på rummet ... T, L & jag. Här lockas det hår och T röker tampong. Jojomensan så att ...


Så här såg jag ut innan L lockade mitt hår:

Och så här såg jag ut precis innan vi gick ner till festen. Glad, krullig och lagom lullig (hur jag såg ut efteråt, det vill ni inte veta ...) :


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar