måndag 6 februari 2012

Jag mailade Henry Rollins och han mailade tillbaka!

Jag älskar Internet. Jag älskar den goda sidan av öppenheten. Jag älskar till exempel att Henry Rollins lagt ut adressen till sin epost på sin sida så att idag kunde bli dagen då jag mailade min uppskattning över gårdagens spoken word på Trädgå'rn till den coolaste silvertungan av dem alla och dessutom fick ett svar.


Det här är bara en bråkdel av de dryga tre timmar av monolog som vi fullständigt golvades av.

Det här är vad jag skrev:

Sent: Mon, Feb 6, 2012 1:26 am
Subject: Attention and approval

Hello Silver tounge!

I experienced your show last night in Gothenburg. Thank you!! Your rhetorical speed and energy level is almost impossible. I love your brain. And the stories ... you are truly a fascinating person; intimidating and lovely (yes, lovely) at the same time. I wish I could come along for one of your adventures (but then again, I would not dare).

Have a great monday!
/Fia


Och titta vilket fint litet svar jag fick tillbaka:

Fia, hi. Thanks for the letter and kind words. I had a good time there last night. I like Sweden, it's an interesting place. Thanks for showing up last night and somehow surviving all that verbiage. Take care. Henry



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar