söndag 27 mars 2011

Tjejmiddag olämpligt för barn

Häromdagen fick jag ett spel av min gode vän J: Tjejmiddag. Det är ett spel som består av 400 frågor av typen: "Har du flörtat med någon och sagt att du är singel, fastän du egentligen hade pojkvän?"


Nu fick Viking syn på lådan och undrade om inte vi kunde spela det där spelet lite senare:
"Nej, det kan vi inte"
"Varför?"
"För att det inte är ett sånt spel som man vinner på ..."
"Och?"
"Jamen, det är ett vuxenspel"
"Och?"
"Frågorna är inte lämpliga för barn"
"Vaddå?" (Och jobbigt ifrågasättande tjaaat i några minuter till)
"... för att man ska svara på frågor som: Vad tänkte du första gången du hörde talas om analblekning!!!"
" .... ??!!"
"Ja .... det finns vuxna som vill ljusa upp sina rumphål"
"Hahahaha! Vem skulle vilja dra ner byxorna och be någon göra det?! Hahahaha!"
"eh ... jag veeet, crazy"
"Då ska jag fråga: Vad tänkte du första gången du hörde talas om URINPROV? Jag lärde mig vad det är för något idag ... KISSA I EN BURK!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar