tisdag 13 april 2010

Jag är ingen svärmorsdröm

och svärmor är inte direkt någon dröm hon heller. Men nu när sonen fyller 8 år så får man väl bita ihop och bjuda till. T-mas konstaterade i morse att situationen inte är helt olik den som utspelar sig i världens kanske bästa svenska tv-serie - Solsidan. Jag håller med. Och efter mitt utbrott här i morse så håller nog T-mas med om att det inte var en sån bra idé att kläcka följande till en yrvaken och lättantändlig Fia: "Jo, jag pratade med mamma om att det är dags att komma på besök nu. Och sen har ju jag min after work nu på fredag ... "

2 kommentarer:

  1. 8 alla redan =D
    wilden fyllde tio.. kan säga att det kalaset slutade i stor konflikt..
    fast kalaset blev kanon o wilden glad.. tog det snyggt o "ljudlöst".. konflikten.
    familjen är fan värst pest ;)

    kram J.

    SvaraRadera
  2. Var heller ingen svärmorsdröm.
    4.e gg jag försöker skicka kommentar. Berit

    SvaraRadera