fredag 15 april 2011

Orden räcker inte till

Idag fyller Viking 9 år och jag har suttit här och krampat en stund för att få till ett inlägg som på det mest überfantastiska och fyndiga sätt beskriver vilken härlig, rolig, kärleksfull och rakt igenom tokfin människa han är.

Men jag finner inte orden ... (Jag får bara glansiga ögon och darr på läppen). Viking är bara bäst. Det har han alltid varit. Och kommer alltid att vara. Att få vara hans mamma är det finaste.

Och om du inte redan känner honom, hoppas jag verkligen att du får träffa honom någon dag.

2 kommentarer:

  1. Ååå! Är helt säker på att han är hyfsat nöjd med sitt mammaval också!
    Jag har ju aldrig fått träffa V men hoppas jag får göra det en dag!
    Hälsa GRATTIS till honom :)

    Kram till er alla!
    Linda (Lundin)

    SvaraRadera
  2. Jag träffar honom ofta och kan instämma. En härlig kille =)

    SvaraRadera